PONEDELJEK, 20. 1. 2020
V Prekmurje smo prispeli ob 12.uri.
Po kosilu je bilo nekaj časa za urejanje sob, postiljanje in pripravo na popoldanske delavnice. Razdelili smo se v dve skupini, ena je odšla v romsko naselje, druga je pekla prekmurske pletenice. Po delavnicah je bilo nekaj prostega časa in že smo imeli večerjo. Takoj so sledile socialne igre in spoznavanje prekmurskega narečja. Imeli smo tudi čas za remi, namizni nogomet ter biljard. Na spanje smo se pripravljali precej časa.
TOREK, 21. 1. 2020
Zjutraj so harmonikaši naredili budnico po vseh hodnikih. Po zajtrku smo se odpravili po mestu in raziskovali kulturno zgodovinske znamenitosti. Druga skupina je iskala predmete, določene v tabličnih racunalnikih in s pravilnimi odgovori nabirala točke po celem mestu. Tretja skupina si je ogledala muzej in virtualno potovala nad mestom. V popoldanskem času smo bili na igrišču in igrali nogomet, razne igre z žogo in z drugimi športnimi rekviziti. Najbolj je bilo zanimivo na lokostrestvu. Ogledali smo si zadnji del rokometa med Slovenijo in Portugalsko. Bravo, zmagali smo. Po večerji smo sli na kratek nočni sprehod. Po povratku smo imeli socialne in družabne igre. Najbolj pa vse vleče v sobo z ročnim  nogometom in biljardom. Dolgčasa še ni občutiti. Vsem bralcem pošiljamo en prijazen soboški pozdrav.
SREDA, 22. 1. 2020
V sredo se je urnik torka in ponedeljka ponovil, ker imamo tri male skupine in dve veliki. Preden se vse delavnice zvrstijo, traja kar  nekaj časa. Učenci in učitelji smo s hrano kar zadovoljni. Danes nam je malce ponagajala megla in cel dan skrivala sonce. No, to še ni tako hudo, hujši so bili virusi, ki so strašili po vseh hodnikih. Malo smo bruhali, bolela je glava, nekateri počivajo v postelji več ur, drugi so brez glasu, nekateri kašljajo.
DOROTEJA:  meni se zdi vse zanimivo, vse je novo, drugače kot   doma in v šoli.
URBAN P.: dobro se imamo, zanimiv program, dobra hrana …
TAJA: najbolj mi je všeč, ko se igramo biljard.
BRINA: muzej Expano je čudovit, orientacija po Murski Soboti prav tako.
KLARA: lahko se družimo s prijatelji, CŠOD Misija po Murski Soboti je tudi zanimiva.
LEJA: všeč mi je neprestano druženje s prijatelji in spoznavanje kulture in zgodovine mesta.
ANJA: vesela sem druženja s prijatelji in spoznavam Prekmurje.
LUČKA: orientacija je bila super in druženje s prijatelji.
TJAŠA: žalostna sem, ker mi je toliko prijateljev zbolelo.
URBAN: všeč mi je, ker imajo tu biljardno mizo.
DANIEL: tu imajo biljardno mizo, mali nogomet, dobro hrano, z nami so fajn učiteljice, presenečen sem nad lepimi hišami v romskem naselju Pušča.
Lepo vas vsi pozdravljamo.
ČETRTEK, 23. 1. 2020
Danes smo morali poprositi enega od staršev, da je prišel iskat štiri bolnike. Program poteka po načrtu. Dodali smo še kolesarjenje in se  popoldne odpeljali s kolesi do soboškega jezera. Druženje tu vsem pomaga pri reševanju razrednih težav, katerih ni malo. Vsi se trudimo, da lepe stvari izpeljemo do konca, o tistih neprijetnih se pogovorimo in rešujemo sproti. Veliko, veliko pogovora … Igramo se socialne igre …
PETEK, 24. 1. 2020
Četrtkov ples in talenti je bil tako naporen, da je utrujenost odgnala jutranjo telovadbo. Zjutraj bo na vrsti najprej pospravljanje omar, postelj in predalov. Koši bodo polni plastičnih vrečk, saj so nekateri otroci raziskovanje mesta vzeli tako zares, da so še trgovine raziskali dokaj podrobno. Po zajtrku nas bo avtobus odpeljal do Vulkanije, kjer si bomo ogledali delovanje vulkanov, muzej starih predmetov, kamnov in še marsikaj. Malico bomo imeli s seboj. Mimogrede se bomo zapeljali še do največjega gradu na Slovenskem, do gradu v vasi Grad. Pred vojno je imel veliko lepega pohištva, potem je bil izropan vseh dragocenosti. Po kosilu se bomo odpravili proti domu in na Blata prispeli ob 17.00.
(Skupno 677 obiskov, današnjih obiskov 1)