Neobvezni izbirni predmet šport lahko učenec izbere v 4., 5. in 6. razredu in je namenjenih 35 ur pouka. Pouk poteka enkrat tedensko v okviru rednega urnika pred uro ali po pouku.
Program vključuje dejavnosti treh sklopov:
- športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj splošne (aerobne) vzdržljivosti: teki, dejavnosti na snegu,…
- športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj koordinacije gibanja, ravnotežja, natančnosti in ustvarjalnosti: hokejske igre, igre z loparji, ravnotežne spretnosti, zadevanje tarč, rolanje, cirkuške spretnosti, žogarije,…
- športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj različnih pojavnih oblik moči: akrobatika, skoki, plezanja, borilni športi,…
Vsakemu sklopu je namenjeno tretjino časa. V vadbeno skupino so vključeni fantje in dekleta skupaj. Ocenjevanje neobveznega izbirnega predmeta šport je številčno.
CILJI:
Oblikovanje in razvoj stališč, navad in načinov ravnanja:
– oblikujejo si odgovoren odnos do svojega zdravja in okolja, v katerem živijo,
– razumejo in spoštujejo različnost,
– medsebojno sodelujejo (poudarek na sodelovanju med spoloma, strpnosti, pomoči drugemu),
– spoštujejo pošteno igro (upoštevajo učiteljeva navodila in postavljena pravila),
– razvijajo samozavest in samopodobo,
– ustrezno uporabljajo osebno zaščitno opremo.
Športni pedagogi