Člani Planinskega krožka smo se tokrat podali na plezalno preizkušnjo. Odpravili smo se na Gradiško turo (Furlanova pot), ki velja za zelo zahtevno označeno pot.

Ob 7. uri smo se zbrali na Blatih in takoj preverili primerno obutev ter potrebno opremo za podvig. Ob 9. uri smo prispeli v Vipavo, na Gradišče, kjer smo vso opremo znosili na jaso pod vznožje Furlanove poti. Sledil je zajtrk, nato pa teoretični del. Predstavila sem jim plezalno opremo (čelado, plezalni pas, samovarovalni komplet ter popkovino), njihovo uporabo ter opozorila na nevarnosti pri plezanju. Skupaj smo pripravili opremo in se razdelili v dve skupini. Prva skupina se je s tremi vodniki odpravila na zelo zahtevno Furlanovo pot. Druga skupina pa je ta čas preostalo opremo odnesla v avto in se odpravila na krajši pohod do cerkvice sv. Miklavža.

Plezalci so dosledno upoštevali navodila vodnikov in uspešno preplezali Furlanovo pot. Vrnili smo se po zahtevni označeni poti. Sledila je malica in priprava plezalne opreme druge skupine.

Tudi v drugi skupini smo vsi uspešno opravili plezalno pot. Po vrnitvi smo se združeni iz obeh skupin odpravili na malico in zaslužen sladoled. 12 pohodnikov se je prvič spoznalo s plezalno potjo. Krstno pot so opravili z odliko. Okrepčani smo se odpravili nazaj v Gorenjo vas, kamor smo prispeli ob 18. uri. Vreme nam je dobro služilo. Vetrovno ni bilo, kar je za plezanje zelo ugodno, razgled pa se nam je z vrha odpiral po celotni Vipavski dolini.

Zelo sem ponosna na naše planince in vesela, da si mladi še vedno želijo prosti čas preživeti tudi v naravi. Hvala vsem vodnikom, ki so omogočili, da smo plezalni pohod lahko izvedli. Zahvaljujem se še vsem, ki ste posodili plezalno opremo in omogočili našim plezalcem nepozabno izkušnjo.

Neža Erznožnik
planinska vodnica

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)