Učenci 8. razreda so danes srečno prispeli v CŠOD Bohinj. Po uvodnem sestanku so se razvrstili v sobe in nato odšli na kosilo. Popoldne so sledile prve dejavnosti: 1. in 2. skupina sta spoznavali geografske značilnosti Bohinja, 3. skupina pa je se je učila preživetja v naravi. 3. skupina je tudi spoznala osnove prve pomoči, kako ravnati v primeru podhladitve in kako poteka reševanje izpod plazov. Po odlični večerji je sledil nočni pohod z lučkami ob Bohinjskem jezeru, na katerem nas je spremljalo jasno zvezdnato nebo. V Bohinju je prava zimska idila: veliko snega, mraz in krasno vreme.

Danes smo se zbudili v mrzlo jutro, termometer je pokazal, da je bila zunaj temperatura -9. Učenci so dobro spali in se veselili aktivnosti, ki so jih čakale. Dopoldne je prva skupina spoznavala značilnosti Triglavskega narodnega parka, druga skupina se je vozila s kanujem po Bohinjskem jezeru ter odkrivala značilnosti jezera. Tretja skupina pa se je preizkusila v teku na smučeh. Učenci so se najprej ogreli na smučeh, sledile so igre na snegu. Preden smo se podali na turo s smučkami, pa so spoznali osnovne korake teka na smučeh. Tura je bila zelo razgibana: ravnina ter malo gor in dol. Učenci so pri aktivnosti zelo uživali, zbrano sledili navodilom in se na koncu prijetno utrujeni ter nasmejani vrnili v dom. Tako je eden izmed učencev rekel: “Vrhunsko je bilo, učiteljica.” Popoldne je imela prva skupina orientacijski tek, drugo skupina se je preizkusila v lokostrelstvu, tretja skupina pa se je podala na pohod do Ukanca. Na pohodu so izvedeli nekaj: o podnebju, vodah, kamninah, gospodarstvu, turizmu v Bohinju. Vsi skupaj smo preživeli še en prijeten in poučen dan.

Tretji dan smo se spet zbudili v mrzlo in jasno jutro. Po odličnem zajtrku so se učenci 1. skupine podali na tek na smučeh, učenci 2. skupine pa so na pohodu spoznavali značilnosti Triglavskega narodnega parka. Učenci 3. skupine so najprej izvedeli nekaj informacij o Bohinjskem jezeru: kako je nastalo, jezersko dno, jezero se stara in ga enkrat ne bo več, o obali, kakšna je kvaliteta jezerske vode ter da bodo preizkusili njeno kvaliteto z indikatorji. Učitelja sta jih seznanila z osnovnimi pravili vedenja v kanuju in kako veslamo, nato pa so se učenci v dveh skupinah zapeljali po vodi. Izvedli so preizkus kvalitete vode, z mrežico in posodico so lovili plankton ter ga opazovali, ogledali so si rastlinje v jezeru in tekmovali v veslanju. Na jezeru so opazili tri galebe, kar jih je prav začudilo. Povedali so, da je bila vožnja s kanuji res nepozabna in da bi se še kdaj peljali. Po kosilu so se učenci 1. skupine učili, kako preživeti v naravi, učenci 2. skupine pa so se preizkusili v znanju orientacije. Učenci 3. skupine so se udeležili delavnice lokostrelstva, kjer so se naučili, katere tipe lokov poznamo, kako je sestavljen lok in kako streljamo z lokom. Učenci so tudi sami poskusili streljati z lokom, kar jim je šlo dobro od rok. Po večerji so imeli učenci najprej družabne igre, na katerih so se neizmerno zabavali, nato pa so poslušali predavanje o astronomiji: razvoj astronomije, razdalje v vesolju, Sonce, zvezde, časovni razvoj vesolja itd. Učenci se dobro počutijo in se veselimo nove pošiljke snega, ki naj bi prišla ponoči.

Četrti dan je namesto pošiljke snega prišla pošiljka dežja. Zaskrbljeno smo gledali skozi okno, kajti pred nami so bile zunanje dopoldanske aktivnosti. Pojedli smo zajtrk in se pripravili na aktivnosti. Učenci 1. skupine so se udeležili delavnice spoznavanja Bohinjskega jezera, učenci 2. skupine so si pripeli smučke za tek na smučeh, učenci 3. skupine pa smo se podali na pohod do Korit Mostnice. Ko smo prišli ven, smo videli, da se je dež spremenil v sneg, kar nas je zelo razveselilo. Učenci, ki so bili brez dežnikov, so dobili palerino in tako smo bili pripravljeni na odhod. Na pohodu smo se tudi nekajkrat ustavili, da je učitelj učencem povedal nekaj o Triglavskem narodnem parku, o smučanju nekoč, planšarstvu, turizmu v Bohinju itd. Pot je bila krožna in ne glede na vreme smo preživeli prijetno dopoldne. Po kosilu so imeli učenci 1. skupine delavnico lokostrelstva, učenci 2. skupine so se učili preživetja v naravi, učenci 3. skupine pa so imeli delavnico orientacije. Na delavnici so se učili, kako se orientiramo v naravi, katere pripomočke za orientacijo poznamo, kako je sestavljen kompas, določanje azimuta itd. Nato so se pomerili v orientacijskem teku, in sicer so se razdelili v 5 skupin, vsaka je morala najti 8 točk, zmagala pa je tista skupina, ki je prva našla vse točke. Učenci so res zagnano iskali točke in z glasnimi vzkliki pospremili vsako najdeno točko. Po teku so imeli še naloge, povezane z iskanjem na zemljevidu. Zvečer so bile na vrsti večerne aktivnosti, in sicer so se preizkusili v cirkuških veščinah. Jutri si bodo učenci lahko nadeli krplje in se odpravili na krpljanje, se še enkrat preizkusili v teku na smučeh ali lokostrelstvu, nato pa se bomo po kosilu in zaključnem pozdravu odpravili domov. Za vas sem poročala iz šole v naravi Cirila Šramel, razredničarka 8. C.

Fotografije si lahko ogledate v fotogaleriji.

(Skupno 470 obiskov, današnjih obiskov 1)