PONEDELJEK, 21. 3. 2022

Na Debeli Rtič smo srečno prispeli. Ustavili smo se na Risniku, pojedli obilne sendviče in pot nadaljevali proti Ankaranu, kjer smo si ogledali pokopališče školjk.

Ker smo na internetu prebrali, da je nabiranje školjk in polžkov prepovedano, smo si jih samo ogledali. Avtobus nas je pripeljal skoraj do depandanse Morska zvezda. Razporedili smo se po sobah, uredili omare in se odpravili na kosilo. Po kosilu je eno skupino čakal veterinar, drugo gospod, s katerim smo izdelali nunalco, zapeli tri pesmi in tudi zaigrali. Potem smo se zamenjali. Težko pričakovan bazen je prišel hitro na vrsto. Plavali smo in šli tudi v jacuzzi. Sedajle se odpravimo še na večerjo in na nočni pohod. Ogledali si bomo Tržaški in Ķoprski zaliv. Spanje bo sladko, saj je bil dan kar pisan. S hrano smo bili zadovoljni. Za kosilo  nas je čakala juha, brokoli, puranji zrezek, riž z omako, mešana solata in zelo dobra sladica ter limonada. Malicali smo buhtelj. Večerjo še čakamo. No, danes je za nami prav en lep sončen dan. Pošiljamo vam 61 objemov.

TOREK, 22. 3. 2022

Vstajamo ob 7.00, saj imamo ob 7.15 že zajtrk in ob 8.00 plavanje. Po malici smo igrali namizni nogomet, pink ponk, košarko in balinanje. Napisali smo dnevnik in pospravili sobe. Po dobrem kosilu smo že čakali naravoslovce, s katerimi smo raziskovali morsko obalo. Lovili smo živali in nabirali rastline, jih opazovali, iskali po ključih in jih na koncu pouka dali nazaj v morje. Ena skupina je bila na športnih dejavnostih, kjer smo se najbolj navdušili nad lokostrelstvom. Zvečer smo si ogledali film Misija Arktika. Utrujeni smo zaspali že ob 22.30 uri. Skoraj nikomur ni dolgčas in dnevi hitro minevajo, kajti vsako minuto smo z nečim zaposleni. Pozdrav, pozdrav…

SREDA, 23. 3. 2022

Vsak dan pričnemo ob sedmih in končamo ob 22.00,  da je dan v celoti izkoriščen. Po zajtrku smo plavali. Po plavanju imeli ogled parka z naravoslovcem Žigom. Predstavil nam je ogromno nam še neznanih dreves, grmov in zelišč. Kosilo je bilo dobro, saj učitelji pravijo, da je veliko boljša hrana kot prejšnja leta. Sicer je pa celotna ekipa Debelega Rtiča, ki skrbi za nas, zelo prijazna. Nudijo nam vse, kar jih prosimo, pa naj bo to pedagoški vodja, receptor, kuhar, čistilka… V popoldanskem času smo iskali skriti zaklad, barvali okvirčke, lepili školjke, pisali dnevnik, odigrali prijateljske tekme med dvema ognjema. Ni važno, kdo je zmagal, važno je, da smo vsi sodelovali in prijazno zaključili tekmo. Že je bila ura pet in bazen je bil zopet prazen prav za nas. V tem času sta nas obiskala gospod ravnatelj in njegova žena. Malo sta pokramljala z nami, povprašala kaj delamo, če nam je všeč… Kaj smo drugega rekli kot to, da boljše ne bi moglo biti. Naklonjeno nam je še toplo vreme. Malo manjka pa bi se kopali v morju. Pri raziskovanju obale smo imeli že stik z morjem in začutili, da ni mrzlo. Zelo dobro napredujemo pri plavanju v bazenu in vsak dan v plavalno knjižico nalepimo nove znakce. Ob prihodu iz bazena smo zaužili preobilno večerjo in že smo si ogledali predstavitev zanimivosti, ki si jih bomo ogledali v Kopru. Nekatere otroke je že zajela močna utrujenost, a kljub temu smo današnji plan izpolnili in z ogljem risali našo šolo. Slike bodo krasile glavni oder prireditve v mesecu aprilu. S spanjem ni težav, ob pol enajstih je v vseh sobah mirno. Ko sem vprašala učence, kaj naj še napišem v tole besedilo, so rekli, da imajo prijazne in lepe učitelje. 😃

ČETRTEK, 24. 3. 2022 IN PETEK, 25. 3. 2023

Danes smo imeli plavanje in prehranjevanje po ustaljenem urniku. V popoldanskem času smo z ladjico odpluli v Koper. Vse zanimivosti, ki smo si jih ogledali v sredo zvečer na videu, smo videli na sprehodu skozi mesto; vodnjak,  Čevljarsko ulico, Taverno, vrata Muda in Titov trg z zanimivostmi. Zvečer je bil disko zelo dobro obiskan, plesali smo vsi in od utrujenosti zelo hitro zaspali. Zadnji dan smo se ukvarjali s pospravljanjem, fotografiranjem, posedanjem na s soncem obsijani obali, plavanjem, s podelitvijo priznanj za plavanje in nagrad za sobe.

Drage mamice, vsem vam čestitamo za današnji praznik in želimo veliko sreče.

Objem dobite danes ob prihodu domov.

Fotografije si lahko ogledate v fotogaleriji.

(Skupno 806 obiskov, današnjih obiskov 1)