PONEDELJEK:

Danes smo se odpeljali preko Rovt in Logatca na avtocesto, kjer smo na Risniku pomalicali odlične sendviče. Hvala, naše kuharice!  Po prihodu na pokopališče školjk smo se odpravili po učni poti ob morju do Ankarana. Ob prihodu na Debeli rtič smo se takoj razporedili po sobah, hitro uredili oblačila v omare in se odpravili na kosilo. Bilo je odlično. Po kosilu smo pohiteli na kajake in na raziskovanje obale. Oboje nam je bilo skoraj vsem zelo všeč. Sledilo je kopanje v notranjem in zunanjem bazenu. Ogledali smo si še en del Debelega rtiča in že je bil čas za večerjo, kjer so nas čakale hrenovke in nam dale energijo za pohod z lučkami na hrib, od koder smo opazovali nočno mesto Koper in Tržaški zaliv. Po prihodu v pavilijon smo si ogledali predstavitev mesta Koper, saj si ga bomo jutri ogledali in se tja odpeljali z ladjico. Nekateri so težko čakali, da zaspijo, drugi bi še kar žurali. Zaspali smo okrog 11.15. Lahko noč dragi starši in vsi, ki berete naš dnevnik.

TOREK:

Zbujanje je bilo zares prezgodnje. Učenci dveh sob so pridno budili ostale že ob 5.45, zato smo se ob 6.45 odpravili na jutranjo rekreacijo v borov gozdiček med škrate, na igrala ter med zdravilne borovce in svež zrak. Lovili smo se, dihali zdravilni zrak, plezali, iskali škrate … Po zajtrku smo imeli tri delavnice, kjer smo se po eni uri zamenjali. Cvrli smo fritule, po naše miške. Znana kuharica Rosana nam je povedala, kako se pečejo fritule. Na Debelem rtiču je celoten park eno samo zdravilno območje. Dišeči borovci se mogočno dvigajo nad klifno obalo, zdravilna drevesa, vrtovi, zeliščni trikotniki … prav vse si je mogoče ogledati od blizu. Po zaključku z delom smo odšli na plavanje v notranji in zunanji bazen. Kosilo je bilo odlično. Po kosilu smo imeli malo časa za pisanje dnevnika,  a smo morali kaj hitro odkorakati na ladjico. Videli smo ogromno stvari, o katerih smo se zvečer že pogovarjali, taverno, loggio, čevljarsko ulico, vodnjak, vrata Muda, cerkev Marijinega vnebovzetja, občinsko stavbo, Titov trg. Na poti nazaj smo videli ogromno križarko. Na plavanju smo bili kar dolgo in si večerjo privoščili malo pozneje, zato smo tudi večerno zabavo v amfiteatru za pol ure zamudili. Na zabavi smo noreli in plesali. V poznem večernem času smo utrujeni prišli v paviljon Morska zvezda in kar hitro zaspali.

SREDA:

Zjutraj smo dalj časa spali, zato nismo odšli na rekreacijo. Tako nas je že prvi dan delavnic malo utrudil. Po zajtrku smo odigrali tekme med dvema ognjema, kjer so zopet zmagali učenci s PŠ Lučine in učenci s PŠ Sovodenj. Čestitamo jim za velik pokal, ki se prenaša od ene do druge skupine. Pokal je prehodnega značaja in bo pol leta pri učencih PŠ Lučine in naslednjega pol leta pri učencih PŠ Sovodenj. Žalost pri nekaterih tekmovalcih je bila velika, a so kar uspešno prenesli poraz. Sledilo je pisanje pisem in barvanje okvirčkov. Potem smo odšli plavat na zunanji in notranji bazen. V času počitka smo supali po morju, se vozili s kajaki in igrali na igralih. Danes nas je čakalo zelo okusno kosilo. Odlična zelenjavna juha, pečen krompir, čevapčiči, grah in mešana zelenjavna solata so nam dali novih moči za plavanje. Po kosilu je sledilo pisanje dnevnika. Toplo sonce nas je vse zvabilo na zunanji bazen, kjer smo se trudili, saj si vsi želimo doseči najboljši plavalni rezultat. Pred večerjo smo si ogledali plavalne knjižice, po večerji pa film Košarkar naj bo. Jutri je že četrtek. Hitro nam minevajo dnevi. Nekaterim je samo občasno dolgčas po družinskih objemih, a so jih danes presenetila pisma in pozdravi domačih. Hvala vam za pošto in se vidimo kmalu.

ČETRTEK in PETEK:

Po zajtrku smo imeli predavanje Rdečega križa. Predstavnici RK Koper Marija in Tanja sta se z učenci pogovarjali o dobrodelnosti. Razdeljeni smo bili na dve skupini. Druga skupina je ustvarjala skulpture na obali. Nekateri učenci so nabrali  kamenčke za srečo in jih bodo pobarvali doma. Kamenčki so nekaterim pomagali odpraviti žalost in dolgčas po domu. Zdržali  so cel teden. Pred kosilom smo nalepili školjke na okvirček, saj bo lep spomin na ŠVN s fotografijo plavalne skupine. Za kosilo smo imeli juho, dve vrsti mesa, testenine z omako, grah in brokoli ter solato. Za konec pa vedno dobimo sladico ali sladoled. Popoldne smo imeli nekaj prostega časa za igre, pisanje dnevnika in tkanje prijateljstev. Če ne bi bilo ploh, bi se kopali na obali, a je bil dež kar precej časa, zato smo se naučili igro ime-priimek. Priporočamo, da se jo igrate tudi doma. Ob 17.00 uri je popoldanski  bazen, ker je danes potekalo preverjanje naučenega, nekateri bodo imeli možnost za izboljšavo rezultatov še v jutrišnjem dopoldnevu. Zvečer nas čaka še disko in zadnje spanje. Zjutraj se pripravimo za na pot, pospravimo v kovčke, odplavamo zadnji dve uri, podelimo nagrade za urejenost sob in razdelimo priznanja za plavalne dosežke. Po kosilu odhajamo na pot. Prihod na  Blata ob 16.00 uri.

Fotografije si lahko ogledate v fotogaleriji.

(Skupno 1.390 obiskov, današnjih obiskov 1)